Všeobecné obchodní podmínky

Poslední aktualizace: December 23, 2023

OBCHODNÍ PODMÍNKY SERVICE4HOME.cz

(provozovatel cheapstrasik s.r.o)

 

ÚVODNÍ PROHLÁŠENÍ A POJMY

Provozovatel service4home.cz je společnost cheapstrasik s.r.o., Datum vzniku a zápisu 23. únor 2023, Spisová značka                C 43467/KSPL Krajský soud v Plzni, Obchodní firma cheapstrasik s.r.o. Sídlo: Křimická 1299/148, Skvrňany, 318 00 Plzeň, Identifikační číslo: 19085249, Právní forma - Společnost s r.o.

Podmínky: Přečtěte si následující obchodní podmínky a pravidla pro ochranu osobních údajů dostupné na https://www.service4home.cz (dále společně jako „Podmínky“), a dále všechny dokumenty, na které zde odkazujeme, včetně web. stránek, systémové požadavky nebo instrukce pro použití.

Přísný zákaz agentur. Registrace a používání Platformy jako agentura podnikající v oblasti služeb nabízených na Platformě (např. dětská péče/úklid/domácí mazlíčci/péče o seniory/hodinový manžel) s cílem nabízet své služby, hledat service4home pro své klienty nebo začlenění do svých databází je zakázáno. Tyto účty budou bez kompenzace zablokovány a deaktivovány.

PLATFORMA

Provozujeme platformu na adrese www.service4home.cz, kde uživatelé mohou nabízet své služby (např. hlídání dětí, péče o seniory, domácí úklid, péče o domácí zvířata nebo výpomoc formou hodinového manžela), aby je mohli ostatní uživatelé vyhledávat, porovnávat a rezervovat (dále také „Platforma“).

Smluvní vztahy. Rezervací jakékoli uživatelské služby uzavíráte smlouvu o jejím poskytnutí přímo s daným uživatelem (např. service4home, uživatel nabízející úklid atd.). My nejsme stranou smlouvy mezi vámi a uživatelem. Nejsme zaměstnavatelem ani pracovní agenturou. Za identifikaci právního vztahu mezi uživateli a za plnění všech povinností spojených s tímto vztahem podle právních předpisů jsou odpovědní pouze samostatní uživatelé. Nekontrolujeme a nesledujeme plnění právních povinností uživatelů.

Charakter Našich služeb. Naše služby spočívají v poskytování web. rozhraní pro komunikaci s ostatními uživateli a předávání informací o rezervacích. Platforma však nepropagujeme jednotlivé uživatele ani jejich služby. Zodpovídáme pouze za provoz Platformy, ne za samotné služby, které si můžete prostřednictvím Platformy objednat.

Doporučení. Ověřovací stupně uvedené na Platformě neslouží jako záruka spolehlivosti či důvěryhodnosti service4home a neznamenají, že byste neměli být opatrní a sami ověřovat identitu, bezúhonnost a reference service4home. Doporučujeme dodržovat základní zásady, které najdete na https://www.service4home.cz

Odpovědnost. Plnou odpovědnost za uživatelské služby nese uživatel, který tyto služby nabízí. To znamená, že veškeré případné nedostatky, reklamace a jiné nároky související s uživatelskými službami se uplatňují výhradně u jednotlivých uživatelů, kteří tyto služby poskytují. Je na vás, abyste si ověřili, zda jsou služby poskytnuté jiným uživatelem kvalitní a zda jsou uživatelé vhodnými a důvěryhodnými osobami pro poskytování služeb. Profil uživatele může pomoci zvýšit důvěryhodnost, ale není vyčerpávajícím zdrojem informací o uživatelích. Neneseme odpovědnost za vady uživatelských služeb, neplacení ani za následky nezákonných činů uživatelů.

PŘÍSTUP K PLATFORMĚ

Uživatelský účet. Pro používání funkcí Platformy musíte být plnoletí a vytvořit si uživatelský účet. Při zakládání účtu je třeba uvést správné a pravdivé informace, na jejichž správnost a pravdivost se budeme spoléhat. V případě změn údajů je aktualizujte bez odkladu. Důležité je také udržovat přístupové údaje k účtu v tajnosti a chránit je před zneužitím třetími osobami. Pokud máte podezření na odcizení nebo zneužití přístupových údajů, okamžitě si je změňte.

Výhrada práv. Užívání Platformy je možné na základě nevýhradního oprávnění omezeného výhradně na vaše interní použití v souladu s Podmínkami. Veškerá práva k těmto softwarovým dílům náleží výhradně nám. Vytvořením jakýchkoliv dat souvisejících s vaším užíváním Platformy, včetně statistických a výkonnostních info o provozu Platformy, nám postupujete všechna práva k těmto datům.

Dostupnost. Dostupnost a správné fungování Platformy závisí na mnoha faktorech, které nemusíme být schopni ovlivnit. Proto jsme se dohodli, že případná nedostupnost Platformy nebo ztížený přístup k jejímu užívání není a nebude považován za závadu nebo jiné vadné plnění na Naší straně. Neneseme odpovědnost za výpadky Platformy, její sníženou dostupnost nebo za ztrátu nebo poškození vašich dat.

Změny. Vyhrazujeme si právo provádět změny Platformy, digitálního obsahu a služeb digitálního obsahu, které považujeme za nezbytné nebo užitečné pro zlepšení její kvality, efektivity, výkonu nebo pro dosažení souladu s platnými právními předpisy.

Znepřístupnění. Můžeme vám přístup k Platformě zrušit nebo pozastavit bez další odpovědnosti v následujících případech:

obdržíme příkaz soudu nebo orgánu veřejné moci, který nám ukládá tak učinit,

porušujete tyto podmínky, užíváte Platformu k nepovoleným účelům nebo se podílíte na podvodných nebo protiprávních aktivitách,

nezaplatíte dohodnutou cenu.

UŽIVATELSKÝ OBSAH

Uživatelský obsah. Na Platformu můžete nahrávat nabídky a poptávky služeb, texty, fotky a další informace, které prezentují váš uživatelský obsah. Za uživatelský obsah odpovídáte výhradně vy. Nahráním uživatelského obsahu na Platformu prohlašujete, že jste oprávněni takto učinit, že nám můžete poskytnout licence dle následujících odstavců a že nahráním, zveřejněním ani následným užitím obsahu nedojde k porušení práv třetích osob ani právních předpisů.

Naše role. K uživatelskému obsahu přistupujeme pasivně a neutrálně. To znamená, že ho obecně nemonitorujeme ani aktivně nevyhledáváme skutečnosti nebo okolnosti, které by nasvědčovaly jeho protiprávnosti. Z vlastního podnětu můžeme provést dobrovolná vyšetřování či přijmout jiná opatření, jejichž cílem je odhalit, určit a odstranit nezákonný obsah či k němu znemožnit přístup. Můžeme také přijmout nezbytná opatření k zajištění souladu s požadavky právních předpisů nebo příkazy správních orgánů. Za protiprávnost, přesnost ani pravdivost uživatelského obsahu ale neneseme odpovědnost.

Zásady pro obsah. Nesmíte do Platformy nahrávat nebo jejím prostřednictvím jinak šířit obsah, který je protiprávní, porušuje práva třetích stran, nebo je v rozporu s Podmínkami. Zejména nesmíte:

šířit obsah, který by mohl být považován za nevyžádanou, nevhodnou nebo obtěžující reklamu, zejména nebudete nabízet produkty nebo služby, které nesouvisejí s účelem Platformy,

šířit obsah porušující práva duševního vlastnictví, osobnostní práva, nerespektující důstojnost nebo navozující pocit nebezpečí (například vyjadřování, které někoho ohrožuje, může ho zastrašit, vyloučit nebo umlčet), nebo

v rámci propagace zveřejňovat svoji přesnou adresu bydliště, datum narození nebo jiný osobní údaj, s výjimkou kontaktních údajů jako je telefonní číslo a e-mailová adresa, které můžete uvádět výlučně na místě na to určeném.

Oznámení. Přijímáme veškerá oznámení obsahující informace o výskytu obsahu v rámci Platformy, který považujete za nezákonný. Oznámení nám můžete zaslat na e-mailovou adresu info@service4home.cz. Oznámení musí obsahovat alespoň tyto informace:

dostatečně podložené vysvětlení důvodů, proč tvrdíte, že dotčený obsah je nezákonný,

jednoznačný údaj o přesném elektronickém umístění obsahu, například přesnou adresu URL, a v případě potřeby dodatečné informace umožňující identifikovat nezákonný obsah v závislosti na jeho typu

jméno nebo název osoby podávajících oznámení a její e-mailová adresu, to neplatí, pokud oznamujete obsah, o kterém máte za to, že představuje trestný čin uvedený v článcích 3 až 7 směrnice 2011/93/EU

prohlášení potvrzující, že se osoba nebo podávající oznámení se v dobré víře domnívá, že informace a tvrzení obsažené v oznámení jsou přesné a úplné.

Mechanismus oznamování a přijímání opatření. Pokud oznámení obsahuje elektronické kontaktní informace osoby podávající oznámení, zašleme jí bez zbytečného odkladu potvrzení o obdržení oznámení. Bez zbytečného odkladu ji též uvědomíme o svém rozhodnutí s ohledem na informace, jichž se oznámení týká, a poskytneme jí informace o dostupných

 

Systém upozorňování a provádění kroků. V případě, že oznámení zahrnuje elektronickou kontaktní adresu podavatele, okamžitě pošleme potvrzující zprávu o přijetí daného oznámení. Stejně rychle jej také informujeme o našem verdiktu vzhledem k obsahu oznámení a sdělíme mu možnosti, jak se může proti rozhodnutí bránit. V případě, že narazíme na protizákonné chování, obsah v rozporu se zákonem nebo který odporuje Podmínkám, můžeme zasáhnout a tento obsah odstranit nebo zablokovat jeho další šíření. Dále můžeme uvalit sankce na uživatele, jako je například snížení viditelnosti obsahu v vyhledávání, pozastavení či ukončení služby, omezení finančních transakcí, nebo dokonce zrušení uživatelského účtu. V takovém případě poskytneme dotčeným stranám důkladné vysvětlení důvodů našeho jednání. Pokud však obsah shledáme v souladu se zákony a Podmínkami, můžeme se rozhodnout nezasahovat.

 

Licencování. Obsah vytvořený uživatelem může být chráněn autorským právem nebo jinými právy duševního vlastnictví, která zůstávají v držení uživatele. My tato práva neusilujeme získat. Nahráním obsahu na naši Platformu udělujete nám a našim přidruženým společnostem bezúplatnou, neexkluzivní licenci k využití tohoto obsahu bez geografických a kvantitativních omezení po dobu trvání majetkových práv. Obsah může být použit pro naše marketingové a propagační účely, včetně sdílení na sociálních sítích.

 

PRŮHLEDNOST

Doporučovací algoritmy. Zde popisujeme hlavní parametry našich doporučovacích algoritmů a možnosti jejich úpravy nebo ovlivnění.

Omezení služeb. V případě, že se rozhodneme omezit nebo pozastavit služby pro podnikatelské uživatele, poskytneme jim vysvětlení tohoto rozhodnutí včas, než omezení či pozastavení nabude platnosti. V případě ukončení služeb bude podnikatelský uživatel informován nejméně 30 dní předem, kromě situací, kdy jsou naše ruce svázány právními či regulačními požadavky, nebo pokud jednáme v naléhavých právních situacích, nebo pokud dokážeme, že dotyčný podnikatel opakovaně porušoval Podmínky.

Rozdílné zacházení. My, stejně jako uživatelé podnikatelé, které ovládáme, můžeme mít přístup k osobním a jiným údajům, které nám byly poskytnuty v rámci používání Platformy. Je možné, že tyto služby budou mít v doporučovacím systému preferované postavení nebo budou mít jinak nastavené parametry, které ovlivňují, jak jsou služby dostupné spotřebitelům na Platformě. Tyto subjekty mohou využívat naše prémiové služby za zvýhodněných podmínek nebo dokonce zdarma.

Změny podmínek. Jakékoli navrhované změny Podmínek oznámíme podnikatelským uživatelům na trvalém nosiči s předstihem 15 dní, pokud nejsme právně či regulačně nuceni změnit Podmínky rychleji nebo pokud se jedná o opatření proti neočekávaným a bezprostředně hrozícím rizikům v oblasti kybernetické bezpečnosti. Podnikatelé mají možnost vypovědět smlouvu oznámením zaslaným na info@service4home.cz před účinností změn. Výpověď nabude účinnosti do 15 dnů od jejího doručení.

Ukončení smluvního vztahu. Podnikatelský uživatel může smluvní vztah ukončit kdykoliv během jeho trvání v souladu s výše uvedenými postupy.

PODMÍNKY UŽÍVÁNÍ

Omezení používání. Používání Platformy je omezeno pouze na způsoby, které jsou výslovně povoleny Podmínkami. Zakazuje se například:

·         provádění fiktivních rezervací,

·         neaktivní účty, které budou smazány, jelikož očekáváme aktivní účast uživatelů,

·         provádění nadměrného počtu vyhledávání nebo jiných akcí, které by mohly zatěžovat Platformu,

·         používání služeb nebo software pro extrakci cen nebo jiných informací za účelem kopírování, stahování nebo jiného komerčního využití obsahu,

·         obejití bezpečnostních opatření nebo jiné neautorizované použití Platformy,

·         vyvolávání útoků na Platformu, jako je šíření malware nebo jiného škodlivého kódu,

·         publikování nepravdivých nebo zavádějících informací o Platformě,

·         způsobování nepříjemností nebo škod ostatním uživatelům nebo nevhodné chování vůči nim,

·         využívání Platformy pro účely konkurenční analýzy nebo pro jakékoli konkurenční aktivity,

·         jiné použití Platformy, které porušuje duševní vlastnictví, práva třetích stran nebo právní předpisy.

Vaše odpovědnost. Jste plně odpovědní za:

·         legální zpracování dat, která nám poskytnete,

·         ochranu vašich přístupových údajů a systémů,

·         veškerý přístup a použití Platformy prostřednictvím vašich systémů nebo přístupových údajů.

NAŠE DIGITÁLNÍ SLUŽBY

Digitální služby. Na Platformě si můžete zakoupit různé digitální služby, jako jsou předplatné s rozšířenými funkcemi, zvýraznění inzerátů, nákup kurzů nebo dárkových poukazů. Detaily o rozsahu digitálních služeb naleznete přímo na Platformě, ale tyto informace slouží jen k orientaci a nejsme povinni vám tyto služby poskytnout.

Objednávka. Pokud Platforma umožňuje, můžete si digitální služby objednat prostřednictvím odpovídajícího formuláře. Před odesláním objednávky máte možnost kontrolovat a měnit své údaje. Po potvrzení objednávky vám zašleme e-mail s potvrzením a shrnutím objednávky spolu s těmito Podmínkami. Objednávkou a naším potvrzením vzniká smlouva o poskytování digitální služby.

Objednávka zavazující k platbě. Objednáním digitálních služeb se zavazujete k platbě sjednané ceny. Platby přijímáme přes platební bránu nebo bankovní převod.

Cena. Služby zpřístupníme po obdržení platby. Ceny za digitální služby jsou uvedeny na Platformě a mohou se měnit. Jakákoli změna cen se projeví okamžitě, ale změny cen předplatného platí až pro následující období.

Zahájení předplatného. Máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Po zaplacení ceny však souhlasíte, že chcete, abychom začali poskytovat služby ihned. Tím ztrácíte právo na odstoupení od smlouvy, pokud byly služby poskytnuty v plném rozsahu.

Prodlení se zpřístupněním. Pokud dojde k prodlení se zpřístupněním služby a my nesplníme naše povinnosti ani po vaší výzvě, můžete od smlouvy odstoupit.

Automatická obnova. Předplatné se automaticky obnovuje, pokud nezrušíte v příslušné sekci Platformy před koncem aktuálního období. Pokud nevyužijete službu, stále jste povinni zaplatit plnou cenu.

Nevyužití služby. Nevyužití služby nezbavuje povinnosti platby. Kredity jsou omezeny dobou předplatného a nejsou vraceny.

Platba za služby uživatele. Platba mezi uživateli může probíhat dle jejich dohody, nezasahujeme do transakce. Nabízíme také možnost platby přes platební bránu nebo kreditním zůstatkem na účtu.

Bonusový program. Můžete se zapojit do bonusového programu a získat kredity na služby uživatelů. Podmínky programu budou dostupné na webu.

REKLAMACE DIGITÁLNÍCH SLUŽEB

Spotřebitel. Toto ustanovení se vztahuje na poskytování digitálního obsahu nebo služeb spotřebitelům. V případě vadného plnění můžete reklamovat digitální službu. Ujednané vlastnosti musí být splněny a digitální služba nesmí mít vady. Reklamaci můžete uplatnit e-mailem nebo dopisem. Vzorový formulář pro reklamaci je k dispozici.

Prokázání vady. Pokud se vada projeví během trvání smlouvy, je na nás, abychom prokázali, že služba byla poskytnuta bez vad.

Práva z vadného plnění. Pokud má služba vadu, můžete požadovat její odstranění nebo slevu, případně odstoupit od smlouvy. Vzorový formulář pro odstoupení je k dispozici.

Potvrzení a vyřízení reklamace. Poskytneme vám písemné potvrzení o uplatnění reklamace a po vyřízení reklamace vám vystavíme potvrzení o způsobu vyřízení.

Aktualizace. Souhlasíte s tím, že aktualizace služeb neposkytujeme, pokud není ujednáno jinak.

Změny. Změny digitální služby vám oznámíme e-mailem a pokud změna významně ovlivní váš přístup k službě, můžete od smlouvy odstoupit.

ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

Rozhodné právo a soudy. Vztahy se řídí právem České republiky a soudy České republiky jsou příslušné. Mimosoudní řešení sporů zajišťuje Česká obchodní inspekce a Evropské spotřebitelské centrum.

UJEDNÁNÍ POŽADOVANÁ PROVOZOVATELI OBCHODU

Užívání aplikace je podmíněno pravidly Provozovatelů obchodů. Jsme odpovědní za aplikaci, ne Provozovatelé obchodů. V případě porušení záruky můžete kontaktovat Provozovatele obchodu. Odpovědnost za aplikaci neseme my, ne Provozovatelé obchodů. V případě tvrzení o porušení práv duševního vlastnictví odpovídáme my.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Neplatnost části Podmínek neovlivňuje platnost zbývajících částí. Komunikace probíhá elektronicky. Započítání pohledávek vyžaduje písemný souhlas. Vyšší moc nezakládá podstatné porušení smlouvy. Smlouva představuje úplnou dohodu mezi stranami a nahrazuje všechna předchozí ujednání.

V Plzni dne 10.12.2023

Načítá se...